General
Kas ir Skaistumnica.lv un kā lietot portālu?

Skaistumnīca.lv apvieno privātus skaistumkopšanas meistarus un skaistumkopšanas salonus. Ikviens, kas meklē skaistumkopšanas pakalpojumus, šeit var atrast tuvāko, pieejamāko un labāko meistaru. Meistarus var salīdzināt pēc pakalpojumu cenām, portfolio darbiem, vērtējuma un citu lietotāju atsauksmēm.

Savukārt meistari šeit var izveidot un noformēt savu Meistara profilu, norādīt savu pakalpojumu cenas, publicēt savu darbu portfolio, ziņot par jaunākajām akcijām, veidot blogus, dalīties ar savām zināšanām un socializēties ar pastāvīgajiem klientiem.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Vai Skaistumnica.lv ir maksas portāls?

Skaistumnica.lv ir bezmaksas portāls, klienti šeit var aplūkot meistaru profilus un veikt rezervācijas bez papildus maksām vai komisijām.

Skaistumnica.lv reģistrētie meistari var izveidot Meistara profilu un pieņemt jaunas rezervācijas abonējot meistara Profilu (maksa 5,-Eur/mēn. vai 4,-Eur/mēn, ja abonē uz 6 mēnešu termiņu).

Skaistumnica.lv nenodrošina norēķinus starp meistariem un klientiem un pakalpojumu apmaksa notiek meistariemm un klientiem savstarpēji vienojoties par ērtāko apmaksas veidu, vietu un laiku. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā sazināties ar portāla Skaistumnīca.lv administrāciju?

Ar portāla Skaistumnica.lv administrāciju var sazināties rakstot uz e-pastu info@skaistumnica.lv vai nosūtot ziņu mūsu kontaktformā.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Registration and log in to account
Kā atrast meistaru un veikt rezervāciju: Soli pa solim

Lai pārlūkotu meistaru profilus, pakalpojumu cenas, apskatītu meistaru portfolio, reģistrēties NAV nepieciešams. 

Taču, lai sazinātos ar meistaru, IR jāreģistrējas portālā un jāizveido savs profils. Tikai reģistrētie lietotāji var uzrakstīt meistaram vēstuli/rezervāciju portāla iekšējā pastkastītē. Potenciālie klienti atbildi no meistara saņem sava profila pastkastītē Vēstules.

1. Atlasi meistarus savā pilsētā vai rajonā, atrodi interesējošo meistaru un atver viņa profilu.

2. Reģistrējies portālā ar e-pastu vai Facebook kontu. 

3. Ja reģistrēsies ar Facebook kontu, pēc reģistrācijas automātiski nonāksi atpakaļ meistara profilā.

4. Raksti vēstuli caur saziņas formu zem pogas "Sazināties" vai zvani uz meistara norādīto telefona numuru, ja tāds ir norādīts. Pirms raksti vēstuli, neaizmirsti aplūkot profilā norādīto informāciju: Pēdējo reizi manīts 2018-11-14 21:07:13, lai pārliecinātos, ka meistars regulāri apmeklē portālu un atbild uz vēstulēm. Ja meistars sen nav manīts portālā, iesakam zvanīt uz meistara norādīto telefona numuru.  

5. Gaidi atbildi no meistara sava profila vēstuļu sadaļā. Ja esi vienojies par pieņemšanas laiku telefoniski, dodies pie meistara un izbaudi pakalpojumu!

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā reģistrēties par Meistaru un izveidot veiksmīgu profilu: Soli pa solim.

1. Reģistrējaties ar savu e-pastu vai Facebook kontu šeit.

2. Pēc reģistrācijas dodaties uz sadaļu Mans profils > Labot profilu un aizpildiet pamatinformāciju:

  • Profila vārds (ja reģistrējāties ar e-pastu, šeit uzrādīsies reģistrētais e-pasts. Tā vietā ierakstiet savu vārdu vai segvārdu.);
  • Lietotāja tips (ja reģistrējāties ar Facebook, automātiski būs atzīmēts tips Klients. Jums ir jāatzīmē Meistars)
  • Telefona nr. / Rajons /  vieta;
  • Izglītības dokumenti, kas apliecina Jūsu profesionālās prasmes;
  • Pievienojiet profila attēlu (Facebook reģistrētiem lietotājiem šeit automātiski parādīsies Facebook profila bilde. To ir iespējams nomainīt.).

! Ja, reģistrējoties ar Facebook, Jūs nedalījāties ar savu e-pastu, tad Jūs nesaņemsiet paziņojumus par jaunām rezervāciju vēstulēm no klientiem.

3. Sadaļā Mans profils > Mani pakalpojumi norādiet savus pakalpojumus un to cenas. 
! Ja šeit nenorādīsiet pakalpojumus, Jūsu profils portālā zem sadaļām Frizieris, Manikīrs, Skropstu meistars, utt., nebūs atrodams.

4. Pievienojiet savu darbu portfolio sadaļā Portfolio. Atļauts pievienot neierobežotu skaitu fotoattēlu.

5. Veiciet Profila ABONEMENTA apmaksu sadaļā Mans profils > Labot profilu > Profila abonements.

5. Izmantojiet iespējas sadaļā Mana reklāma, lai Paceltu savu profilu virs pārējiem meistariem saraksta augšgalā, izvietotu to portāla sākumlapā vai izveidotu Akcijas. Tādējādi iegūsiet savam profilam vairāk skatījumus un, protams, jaunus klientus. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Neizdodas reģistrēties

Ja neizdodas reģistrēties Skaistumnica.lv, sazinaties ar mums uz e-pastu info@skaistumnica.lv vai mūsu kontaktformā aprakstot problēmu un, ja iespējams, pievienojot ekrānšāviņus (screenshot).

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Reģistrējos ar nepareizo e-pastu

Lai veiktu izmaiņas profila datos, ieskaitot lietotājvārdu(e-pastu), dodaties uz sadaļu Mans profils > Labot profilu > Mani dati vai sazinaties ar mums uz e-pastu info@skaistumnica.lv vai mūsu kontaktformā.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā mainīt lietotāja vārdu?

Ja esat reģistrējušies ar e-pastu, savu lietotāja vārdu, ko izmantojiet pieslēdzoties portālam, varat mainīt sadaļā Mans profils > Labot profilu > Mani dati (e-pasta adrese). Ja esat reģistrējušies ar Facebook, lietotāja vārdu nav iespējams mainīt. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Neizdodas pieslēgties kontam

Ja neizdodas pieslēgties profilam, sazinaties ar mums uz e-pastu info@skaistumnica.lv vai mūsu kontaktformā.

Gadījumā, ja esat aizmirsis paroli, dodaties uz sadaļu Aizmirsi paroli?

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Vai varu nomainīt paroli?

Pieejas paroli iespējams mainīt sadaļā Mans profils > Labot profilu > Mani dati

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kāpēc bloķēts mans profils?

Jūsu profils var tikt bloķēts, ja netiek ievēroti portāla lietošanas noteikumi

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā izdzēst savu profilu?

Lai dzēstu savu profilu, rakstiet uz administrācijas e-pastu info@skaistumnica.lv vai sazinaties caur kontaktu formu šeit. Lietotāja profils tiek dzēsts saskaņā ar mūsu Privātuma noteikumiem.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Specialists
Kā es varu kļūt par speciālistu un piedāvāt savus pakalpojumus: Soli pa solim

1. Reģistrējaties ar savu e-pastu vai Facebook kontu šeit.

2. Pēc reģistrācijas dodaties uz sadaļu Mans profils > Labot profilu un aizpildiet pamatinformāciju:

  • Profila vārds (ja reģistrējāties ar e-pastu, šeit uzrādīsies reģistrētais e-pasts. Tā vietā ierakstiet savu vārdu vai segvārdu.);
  • Lietotāja tips (ja reģistrējāties ar Facebook, automātiski būs atzīmēts tips Klients. Jums ir jāatzīmē Meistars)
  • Telefona nr. / Rajons /  vieta;
  • Izglītības dokumenti, kas apliecina Jūsu profesionālās prasmes;
  • Pievienojiet profila attēlu (Facebook reģistrētiem lietotājiem šeit automātiski parādīsies Facebook profila bilde. To ir iespējams nomainīt.).

! Ja, reģistrējoties ar Facebook, Jūs nedalījāties ar savu e-pastu, tad Jūs nesaņemsiet paziņojumus par jaunām rezervāciju vēstulēm no klientiem.

3. Sadaļā Mans profils > Mani pakalpojumi norādiet savus pakalpojumus un to cenas. 
! Ja šeit nenorādīsiet pakalpojumus, Jūsu profils portālā zem sadaļām Frizieris, Manikīrs, Skropstu meistars, utt., nebūs atrodams.

4. Pievienojiet savu darbu portfolio sadaļā Portfolio. Atļauts pievienot neierobežotu skaitu fotoattēlu.

5. Veiciet profila ABONEMENTA apmaksu par 1mēn. vai uzreiz par 6 mēnešiem.

6. Izmantojiet iespējas sadaļā Mana reklāma, lai Paceltu savu profilu virs pārējiem meistariem saraksta augšgalā, izvietotu to portāla sākumlapā vai izveidotu Akcijas. Tādējādi iegūsiet savam profilam vairāk skatījumus un, protams, jaunus klientus. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kāpēc es nesaņemu uz e-pastu paziņojumus par jaunām vēstulēm un rezervācijām?

Šajā gadījumā Jums ir jāpārliecinās, vai esat atzīmējuši, ka vēlaties saņemt šādus paziņojumus sadaļā Mans profils > Labot profilu > Mani dati

Ja lietojat Gmail e-pastu, pārliecinaties, vai šie paziņojumi nenonāk Jūsu e-pasta reklāmu (spam) sadaļā. Lai to labotu sekojiet zemāk minētajām norādēm. 

  

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā pievienot AKCIJAS?

Akcijas iespējams pievienot tikai, ja ir aktīvs Profila ABONEMENTS. Akciju pievienošana notiek sadaļā Mana reklāma > Pievienot akciju

PREMIUM meistari drīkst pievienot bez maksas vienlaicīgi 3 akcijas. Pārējie meistari var pievienot Akciju par maksu 2 Eur/mēn. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kāpēc sākumlapā neparādās manas aktīvās Akcijas?

Portāla sākumlapā redzamās akcijas parādās rotācijas kārtībā pēc nejaušības principa(random) no visām uz doto brīdi aktīvajām akcijām. Tas nozīmē, ka katram portāla apmeklētājam ienākot saitē www.skaistumnica.lv katru reizi pēc nejaušības principa (random) parādās citas akcijas, tādēļ kopumā katrai akcijai ir vienādas iespējas tikt parādītām portāla sākumlapā. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā kļūt par PREMIUM meistaru?

Par PREMIUM meistaru var kļūt, ja ir aktivizēts Profila ABONEMENTS. PREMIUM meistaru var apmaksāt sadaļā Mans profils > Mana reklāma >  Premium profils

PREMIUM profila maksa ir 5,00Eur /1mēn. vai 24,00Eur/6mēn. (1 mēnesis par brīvu). 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā IZCELT profilu?

Izcelt profilu var, ja ir aktivizēts Profila ABONEMENTS. Izcelt profilu var sadaļā Mans profils > Mana reklāma > Izcelt profilu

Profils tiek pacelts virs pārējiem meistariem saraksta augšgalā. 
Tas ir daudz pamanāmāks un uzreiz sniedz plašāku informāciju par meistaru - jaunākos portfolio, vērtējums, pilsēta, pakalpojumu sniegšanas vieta. Pārējiem meistariem ir redzams tikai profila attēls, vārds, pilsēta un vērtējums. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kāda ir atšķirība PREMIUM profilam no IZCELTA profila?

Lai salīdzinātu PREMIUM un IZCELTU profilu, novērtējiet šo profilu priekšrocības. 

PREMIUM profila priekšrocības:

  • profils parādās meistaru saraksta augšgalā virs pārējiem meistariem;
  • parādās portāla sākumlapā pēc rotācijas principa;
  • komplekts ietver bez maksas vienlaicīgi izvietot 3 akcijas.
  • profila maksa 5,-Eur/mēn. vai 24,-Eur/6mēn. (1 mēnesis bez maksas)

IZCELTA profila priekšrocības:

  • profils parādās meistaru saraksta augšgalā virs pārējiem meistariem;
  • izcelta profila maksa 1,-Eur/2 nedēļas. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kam paredzēts Mans Maciņš un kā to papildināt?

Mans Maciņš paredzēts, lai apmaksātu portāla iekšējos pakalpojumus meistariem: 

  • iegādātos Profila ABONEMENTU;
  • Izceltu profilu;
  • apmaksātu Premium profilu;
  • izveidotu un izvietotu akcijas.

Lai papildinātu maciņu, norādiet summu un klikšķiniet uz "Veikt iemaksu". Pieņemam maksājumus no šādām internetbankām: Swedbank, SEB, Luminor|Nordea, Citadele. 

Ja rodas problēmas ar maksājumu, rakstiet uz info@skaistumnica.lv vai mūsu kontaktu formā. Ja neatrodiet savu internetbanku, pastāv iespēja saņemt rēķinu un apmaksāt to manuāli. Rakstiet!

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Neizdodas papildināt maciņu.

Ja neizdodas papildināt maciņu sazinaties ar mums uz e-pastu info@skaistumnica.lv vai mūsu kontaktformā.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Cik daudz attēlu var pievienot sadaļā PORTFOLIO?

Portfolio sadaļā atļauts pievienot neierobežotu skaitu attēlu. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā pagriezt profila attēlu?

Profila attēlu var pagriezt pēc tā ielādēšanas portālā. Atverot sadaļu Mans profils > Labot profilu > Profila attēls zem Profila attēla parādās bultiņas ikona, kas apzīmē attēla pagriešanu par 90 grādiem. Spiežot uz šīs ikonas Jūs varat grozīt profila attēlu par 90 grādiem vairākas reizes.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā lietot sadaļu Mana Statistika?

Sadaļā Mans profils > Mana statistika ir redzama mana profila apmeklējuma statistika un citi dati. Atlasot pēc mēneša var redzēt lietotājus, kuri:

  • apskatīja manu profilu;
  • aplūkoja manu telefona numuru;
  • uzklikšķināja uz manas www adreses.

Analizējot šo statistiku, meistariem ir iespēja novērtēt, kuri klienti ir nākuši no portāla Skaistumnica.lv.

Mana statistika sadaļā tiek apkopota cita vispārīga statistika par profilu:

  • mana profila kopējais unikālais apmeklējums;
  • mana portfolio kopējais skatījumu skaits;
  • šobrīd aktīvo akciju kopējais skatījumu skaits;
  • portfolio attēlu sekotāju skaits;
  • mana profila sekotāju skaits;
  • manu klientu atsauksmju skaits;
  • cik ilgā laikā vidēji es atbildu uz vēstulēm.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kāpēc mans profils nav redzams zem sadaļām: Frizieris, Manikīrs, Kosmetologs, u.c. ?

Jūsu profils parādīsies zem galvenajām portāla sadaļām, tikai tad, ja būsiet pievienojuši savus pakalpojumus sadaļā Mans Profils > Mani pakalpojumi.

Nepievienojot savus pakalpojumus un to cenas, Jūsu profils portālā nebūs atrodams.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kāpēc es nesaņemu rezervācijas?

1. Iespējams, Jūsu profils neparādās zem pakalpojumu sadaļām. Pārliecinaties, vai esat pievienojis savus pakalpojumus sadaļā Mans profils > Mani pakalpojumi.

2. Pārbaudiet vai Jūsu profils ir pievilcīgi noformēts un ir aktivizēts Profila ABONEMENTS: ir norādīta kontaktinformācija, pievienots portfolio, norādīti izglītības dokumenti, ir saņemtas atsauksmes no klientiem. (neaizmirstiet norādīt telefona nr. un e-pastu).

3. Apsveriet iespēju Izcelties starp pārējiem meistariem. Apmeklējiet sadaļu Mans profils > Mana reklāma un izmantojiet kādu no iespējām izcelt savu profilu. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kādēļ mans Portfolio attēls tika izdzēsts?

Jūsu portfolio attēls tika dzēsts, ja netika ievēroti portāla lietošanas noteikumi

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā rīkoties, ja uz noteiktu laiku nesniegšu pakalpojumus (piem. atvaļinājums)?

Šajā gadījumā izmantojiet iespēju atstāt savā profilā atvaļinājuma paziņojumu. To var norādīt sadaļā Mans profils > Labot profilu > Profila apraksts (pašā apakšā Atvaļinājuma paziņojums). 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Clients
Kā es varu pieteikties pie skaistumkopšanas meistariem: Soli pa solim.

Lai pārlūkotu meistaru profilus, pakalpojumu cenas, apskatītu meistaru portfolio, reģistrēties NAV nepieciešams. 

Taču, lai sazinātos ar meistaru, IR jāreģistrējas portālā un jāizveido savs profils. Tikai reģistrētie lietotāji var uzrakstīt meistaram vēstuli/rezervāciju portāla iekšējā pastkastītē. Potenciālie klienti atbildi no meistara saņem sava profila pastkastītē Vēstules.

1. Atlasi meistarus savā pilsētā vai rajonā, atrodi interesējošo meistaru un atver viņa profilu.

2. Reģistrējies portālā ar e-pastu vai Facebook kontu. 

3. Ja reģistrēsies ar Facebook kontu, pēc reģistrācijas automātiski nonāksi atpakaļ meistara profilā.

4. Raksti vēstuli caur saziņas formu zem pogas "Sazināties" vai zvani uz meistara norādīto telefona numuru. Pirms raksti vēstuli, neaizmirsti aplūkot profilā norādīto informāciju: Pēdējo reizi manīts 2018-11-14 21:07:13, lai pārliecinātos, ka meistars regulāri apmeklē portālu un atbild uz vēstulēm. Ja meistars sen nav manīts portālā, iesakam zvanīt uz meistara norādīto telefona numuru.  

5. Gaidi atbildi no meistara sava profila vēstuļu sadaļā. Ja esi vienojies par pieņemšanas laiku telefoniski, dodies pie meistara un izbaudi pakalpojumu!

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā es varu atzīmēt sev interesējošu meistaru, lai ērtāk atrastu?

Lai atzīmētu sev interesējošus meistarus, dodaties uz meistara profilu un klikšķiniet uz pogas "Sekot". Visus atzīmētos meistarus Jūs atradīsiet sadaļā Favorīti > Meistari

Visas atzīmēto meistaru darbības Jūs varat redzēt sadaļā Favorīti > Favorītu aktivitātes > Manu favorītu aktivitātes.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā atstāt atsauksmi par meistaru?

Lai atstātu atsauksmi par meistaru, Jums ir jāreģistrējas portālā. Atsauksmi var uzrakstīt katra meistara profilā, ja šis meistars ir iegādājies profila ABONEMENTU. Atstāj atsauksmi spiežot uz pogas Atsauksmes > poga Novērtēt

Atsauksmei var pievienot arī foto attēlu. Bez apraksta aizliegts pievienot atsauksmes ar 1 vai 2 zvaigznēm. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Ko darīt, ja meistars neatbild?

Ja meistars neatbild uz nosūtīto vēstuli, aicinam sazināties ar meistaru uz profilā norādīto telefona numuru, ja tāds ir redzams. Ja neizdodas sazināties arī telefoniski, aicinam to norādīt meistara profila atsauksmēs, lai tiktu informēti arī pārējie potenciālie klienti. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Ko darīt, ja neesmu apmierināta ar meistara darba kvalitāti?

Jebkuras domstarpības par darba kvalitāti aicinam risināt savstarpēji ar meistaru. Ja vienoties nav iespējams, aicinam savu vērtējumu norādīt meistara profilā atsauksmju sadaļā. Jebkurā gadījumā pastāv iespēja griezties arī Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrā. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā apmaksāt rezervēto procedūru?

Rezervēto procedūru var apmaksāt tikai personīgi vienojoties ar meistaru. Portāls Skaistumnica.lv šobrīd nepiedāvā maksājumu pakalpojumus. Katrs klients personīgi vienojas ar meistaru par apmaksas veidu, vietu un laiku.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Kā saglabāt sev interesējošos Portfolio foto?

Sev interesējošos Portfolio attēlus var saglabāt klikšķinot uz sirsniņas ikonas zem attēla. Uzbraucot tam ar peles kursoru parādās paskaidrojums "Atzīmēt favorītos". Visi atzīmētie portfolio attēli saglabājas sadaļā Favorīti > Portfolio.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Ko nozīmē "Sekot" poga meistara profilā?

Sekot poga meistara profilā nozīmē, ka meistars tiks atzīmēts favorītos un tā aktivitātes būs aplūkojamas atsevišķi.

Sekojot meistaram, klients šādi var atzīmēt sev interesējošus meistarus, lai nākošreiz tie būtu vieglāk atrodami. Kā arī klients var sekot līdzi meistara aktivitātēm savu favorītu aktivitāšu plūsmā, piem. kad meistars izmaina pakalpojumu cenas, pievieno jaunus portfolio, jaunas akcijas vai nomaina savu profila attēlu, u.c. 

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Vai mans profils ir publiski pieejams?

Ja esi Meistars, Tavu profilu redz visi - gan reģistrētie lietotāji, gan nereģistrētie lietotāji un Google meklētājs.

Ja esi reģistrējies kā klients, Tavs profils ir redzams visiem lietotājiem un Google meklētājam, taču Tu vari sava profila iestatījumos atzīmēt, lai profils būtu redzams tikai autorizētiem lietotājiem. To var izdarīt sadaļā Mans Profils > Labot profilu > Ārējais profils.

Neatradi atbildi? Raksti mums ziņu!

Register Login