Dienas Bizness, 2018. gada 18. septembris, Mana pieredze: Palīdz būt redzamiem (skaistumkopšana), 

 

Portāls apvieno tūkstošiem skaistumkopšanas speciālistus no visas Latvijas

25.01.2018.

Latvijā strauju izaugsmi piedzīvojis jauns skaistumkopšanas jomai veltīts portāls www.skaistumnica.lv . Portālā skaistumkopšanas speciālisti piesaista sev jaunus klientus, savukārt, klienti var ātri un ērti salīdzināt meistarus un rezervēt skaistumkopšanas pakalpojumus.

Skaistumnīca.lv savu darbību uzsāka pirms gada, un šajā laikā portālā reģistrējušies vairāk kā divi tūkstoši skaistumkopšanas speciālistu– frizieri, kosmetologi, manikīra un skropstu meistari, vizāžisti un masieri - no visām Latvijas pilsētām. Reģistrēto meistaru vidū ir Latvijā atzīti meistari, kas
sadarbojas ar sabiedrībā zināmām personām, pasniedz meistarklases un piedalās TV projektos. Tāpat ievērojams ir pastāvīgo, reģistrēto klientu skaits - 4000, kas nu jau ir uzņēmis tempu mēnesī pieaugt par 800-1000 klientiem.

Kā atzīst portāla veidotāji, necerēti populāra ir kļuvusi Portfolio sadaļa, kurā meistari regulāri ievieto savu jaunāko darbu foto. Klienti apmeklē portālu, lai apskatītu meistaru darbus un pēc tam izvēlas, pie kura meistara pieteikties uz procedūrām. Īpaši populāri ir manikīra dizaini, kas pievienoti vairāk kā 5000. Klienti atrod dizainus un, ejot pie meistariem, uzrāda foto, ko vēlētos izveidot sev.

Aptaujājot meistarus, portāla veidotāji noskaidrojuši, ka klientus uzrunā ne vien darbu foto, bet arī akciju piedāvājumi. Klienti, savukārt, atzīst, ka portāls nodrošina ērtu iespēju salīdzināt meistarus, apskatīt viņu darbus, atsauksmes un izvēlēties sev gan atbilstošāko, gan arī ģeogrāfiski tuvāko.
Skaistumnīca.lv ir pirmais šāda veida portāls Latvijā, kas nodrošina tik plašu meistaru līdzdalību, kā arī iespējas klientiem pirms procedūras iepazīties ar meistaru darbiem, cenām un atsauksmēm. Daudzi no meistariem piedāvā izbraukumus pie klientiem, īpaši populārs pakalpojums ir make-up
un frizūras pie klientēm kāzu un baļļu sezonā.
Šāda tipa portāli kļūst arvien populārāki visā pasaulē - ASV, Lielbritānijā, arī kaimiņos – Lietuvā un Krievijā, padarot ērtāku un ātrāku komunikāciju starp skaistumkopšanas industriju un klientiem. 

Portāla veidotājiem ir daudz nākotnes plānu, kā paplašināt portāla pakalpojumus un to pieejamību, tādējādi sekmējot skaistumkopšanas nozares vides attīstību Latvijā.

Jauns interneta projekts ļauj satikties skaistumkopšanas speciālistiem ar potenciālajiem klientiem

20.09.2016.

Septembra sākumā tika atvērta jauna, unikāla interneta platforma skaistumkopšanas meistariem – vieta, kur uzrunāt jaunus klientus un socializēties ar tiem – portāls Skaistumnica.lv. Līdz šim Latvijā nekas līdzīgs nav bijis.

Projekta autores, izpētot skaistumkopšanas industriju Latvijā, nonāca pie secinājuma, ka skaistumkopšanas meistariem nav kopējas interneta vietnes, kur parādīt sevi un piesaistīt jaunus klientus - informēt par saviem pakalpojumiem, to cenām un atlaidēm, izvietot savu darbu portfolio un celt reitingu ar atsauksmēm. Viss, kas bija atrodams, ir fragmentāri ieraksti sociālajos tīklos, individuālas skaistumkopšanas meistaru mājas lapas. No potenciālo klientu viedokļa klejošana par dažādām miestaru un skaistumkopšanas salonu mājas lapām, sociālo tīklu lapām un blogiem ir grūti pārskatāmi un prasa daudz laiku.

Papētot problēmu tuvāk, izrādās, ka lielākā daļa skaistumkopšanas speciālistu strādā individuālos kabinetos vai īrē vietas skaistumkopšanas salonos. Nereti salonu īpašnieki vēlas, lai meistariem jau būtu savs klientu loks. Tātad, meistariem ikdienā ir ne vien jāstrādā, jāmeklē piemērotas telpas īrei un aprīkojums, jāuzlabo savas prasmes, bet arī jāreklamē savi pakalpojumi, lai piesaistītu jaunus klientus. Tāpēc radās ideja par portālu www.skaistumnica.lv - kas apvienotu skaistumkopšanas speciālistus un ļautu potenciālajiem klientiem ātri atrast tuvāko, ērtāko meistaru un pieteikties. 

Portālā meistari izveido savus individuālos piedāvājumus, bet Skaistumnica.lv rūpējas par to, lai klienti viņus ātri un ērti atrastu. Portāls secina, jo lielāks meistaru skaits, jo vairāk jaunu klientu portāls var piesaistīt. Pēc pieredzes spriežot, cilvēkiem patīk salīdzināt, izvēlēties izdevīgāko piedāvājumu un izlasīt citu klientu atsauksmes. Liela nozīme ir pašu meistaru aktivitātei, kā novēro portāla veidotājas, akcijas piesaista jaunus klientus, tāpat arī gatavo darbu portfolio ir svarīga nozīme, lai klients uzrunātu meistaru un veiktu rezervāciju!
Šobrīd portālā reģistrējušies jau 420 meistari. Savukārt klienti var izvēlēties reģistrēties, vai kontaktēties ar speciālistiem bez reģistrācijas. Reģistrējoties klienti var gan novērtēt un uzrakstīt atsauksmi meistaram, gan sekot meistara aktivitātēm un veidot blogus.


Reģistrēties Ienākt